سبزینو , بازار میوه و تره بار ایران

سبزینو , بازار میوه و تره بار ایران

صادرات محصولات کشاورزی , خرید و فروش عمده , قیمت فلفل دلمه ای , پاپریکا , پودر و ادویه جات , زعفران
سبزینو , بازار میوه و تره بار ایران

سبزینو , بازار میوه و تره بار ایران

صادرات محصولات کشاورزی , خرید و فروش عمده , قیمت فلفل دلمه ای , پاپریکا , پودر و ادویه جات , زعفران

بهترین خرمای صادراتی ایران کدام است

در این مطلب درباره بهترین خرمای صادراتی ایران توضیح می دهیم. اساسا کدام نوع از خرمای ایران بهترین نمونه برای صادرات می باشد؟ آیا می توان از عنوان بهترین یا بدترین، برای این میوه استفاده نمود؟

بهترین خرمای صادراتی ایران

اصولا زمانی که درباره خرمای صادراتی صحبت می کنیم، به تعداد انگشت شماری از این محصول کشاورزی ایران برخورد می کنیم. همانگونه که در مطلبی تحت عنوان انواع خرمای صادراتی اشاره نمودیم، از بیش از ۵۰ نمونه این میوه، تعداد ۶ یا ۷ گونه آن در بازار های بین المللی نام آشنا هستند. این بدان معنا نیست که سایر خرماهایی که در کشورمان تولید می شود، قابل صاردات نیست. بلکه از نظر بازاریابی، فعالیت کمی در مورد آنها صورت گرفته.

با در نظر گرفتن این موضوع، قیاس ما در مورد بهترین خرمای صادراتی ایران به تعداد کمتر از ۱۰ گونه این محصول خلاصه خواهد شد.

  • اگر در بازار صادرات این محصول فعالیت داشته اید یا هم اکنون در حال فعالیت هستید، بخوبی می دانید که همه چیز به سفارش مشتری خارجی بستگی دارد. این مورد تنها در زمانی صحت دارد که مشتری با انواع خرما آشنایی داشته باشد.
  • در حالت دیگر، ممکن است شما بعنوان یک تاجر ایرانی در کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان یا انگلستان مشغول به تجارت خرمای ایران هستید و خود مستقیما و با توجه به شناخت بازار هدف، گونه ای از خرما که با ذائقه مصرف کننده نهایی همخوانی دارد را وارد این کشورها می کنید.

در حالت اول، مشتری خارجی با توجه به شناختی که از ذائقه بازار هدف دارد، گونه ای از خرما را سفارش می دهد که ضمن جلب رضایت مصرف کننده نهایی، حاشیه سود مناسبی را بدست بیاورد و حجم سفارشات خود را در جهت کسب منفعت بیشتر افزایش دهد.

در حالت دوم نیز، تاجر ایرانی، بهترین خرما را در جهت کسب منفعت بیشتر، وارد بازار هدف می کند و ایشان هم قصد دارد تا ضمن حفظ استمرار در صادرات این محصول، بازار خود را توسعه و به حجم مشتریان خود بیفزاید.

کدام نمونه بهترین خرمای صادراتی ایران است

با توجه به توضیحاتی که در بالا مطالعه نمودید، حتما شما هم با ما هم عقیده اید که بهترین خرمای صادراتی ایران را ذائقه مصرف کنندگان در کشورهایی که این محصول را از ایران وارد می کنند دارد.

برای مثال خرمای پیارم، برای ذائقه کشورهای آسیای میانه، روسیه، کانادا و استرالیا خوشایند است. پس از نظر بازار مصرفی، خرمای پیارم، بهترین خرمای صادراتی ایران می باشد.

این توضیح درباره سایر کشورهایی که از ایران این محصول را وارد می کنند نیز، صادق است و استفاده از پسوند بهترین یا بدترین در مورد آن ناعادلانه به نظر می رسد.

انواع خرمای صادراتی ایران

در بین بیش از ۵۰ گونه که در ایران تولید می شود، خرماهای زیر در بازار صادرات خرما، چه نزد تاجران ایرانی و چه تاجران خارجی نام آشنا تر بوده.

چنانچه در زمینه بازاریابی گونه های دیگر از این محصول فعالیت بیشتری صورت بگیرد می توان انتظار داشت که دامنه صادرات آن به بشتر از ۷ مورد افزایش یابد. این موضوع مستلزم همت فعالان این حوزه می باشد.

گرانترین خرمای ایران

خرمای پیارم، در بین سایر خرماهای صادراتی، بعنوان گرانترین خرما شناخته می شود و دلیل آن هزینه های بالای نگهداری نخلستان هایی است که مشغول به تولید این محصول هستند. پیارم در منطقه حاجی آباد هرمزگان تولید می شود. این منطقه تنها نقطه ایست در ایران که آب و هوای مساعد برای پرورش و تولید این محصول را دارد.

فروش خرمای پیارم صادراتی

خرید خرمای صادراتی پیارم

خرید و فروش خرمای صادراتی

جهت خرید و فروش خرمای صادراتی جهت صادرات به کشورهای مختلف می توانید همه روزه در ساعات کاری شرکتصادرات خرما سبزینو، با بخش فروش تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت روز این محصول، در مورد نحوه خرید و تاریخ تحویل سفارش خود مطلع شوید.

همچنین می توانید از طریق شماره ۰۹۱۳۱۰۰۹۳۴۲ یا ۰۹۰۳۴۵۶۹۸۴۹ به صورت مستقیم با کارشناسان فروش شرکت در زمینه قیمت و نحوه خرید و فروش این محصول مشورت نمایید.

کارشناس فروش » ۰۹۱۳۱۰۰۹۳۴۲ و ۰۹۰۳۴۵۶۹۸۴۹

Source : بهترین خرمای صادراتی ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.